Saturday 10 September 2011

Kakak Cantekkk..

Hai semua..

Macam mana dengan mood raya korang? puasa dah ganti? buat puasa sunat 6 tak? hehhehee elehh cakap orang..aku pun belum ganti lagi...tettt..biasalah kan, mood beraya tu mcm dah kurang sbb digantikan dengan mood 'open house' pulak..sibuk dngan jamuan hari raya kat pejabat lagi..wahh berjebah2 makanan dan rezeki..huhu 

Aku pun baru je setelkan 'open house' yang pertama yeahh..lokasi di Taman Pelangi Semenyih,,berdekatan dengan Tesco Semenyih..rumah sape? hurmm bukan rumah sedara, kawan atau pun boyfriend..hahhhaha nama die aku panggil 'kak effa' die ada 2 orang anak. Sebenarnya aku pun baru je kenal ngan die nih, tapi aku dapat rasekan mcm dah bertahun2 aku kenal, die sngat peramah dan baik hati..suami die lagilahh sangat 'happening' loyar buruk pulak tuh..hahaha lau borak ngan dorang mmg kompem akan tergelak sampai tak hengat nak balik..huhu..

Aku kenal ngan die pun masa sebelum bulan puasa lagi di The Store Semenyih..tyme tu die tengah belikan baju raya anak2 die, mak aku ni peramah orangnye..mak aku pun sapa lah die tanye anak die sekolah kat mane, duduk kat mane..wooo..die pun layan dengan baik sekali..siap bertukar2 no.tepon bagai..alhamdulillah satu perhubungan telah terjalin dengan eratnye..ok dah.. aku sekadar nak terangkan mcm mane aku boleh kenal dengan kak effa nih..layan dulu gambar ngan anak die nih..budak ni name die DANIA, die panggil aku 'kakak cantekkk' (bukan aku ajar die ok..die sendiri yang panggil! hahhaa) orang kata budak2 ni jujur..ahaks..jom layan2..


Dania..comel budak ni..manja sangat dengan aku..huhu aku sampai je rumah die, terus die panggil mama 'kakak cantekk' datang...yuhuuu..

My friendly mummy Puan Asmah~ disebabkan dielah ktorang rapat..Dania ni asyik berkepit je ngan aku tak peduli dah ngan kawan2 die..hehehe 

kak areen sayanggg Dania..nnt kite jumpe lagi ekh..

Lepas je makan kat rumah Dania nih, ktorang pun mulekan projek untuk mencari barang2 ekin (adik kesayangan aku) maklumlah, die dah nak masuk U kat UITM Sri Iskandar, Perak sambung Degree,, fuh..penat jugaklah jadi driver nih, ke sana ke sini last skali ke Alamanda, Putrajaya barulah complete semua barang2 pilihan die..Alhamdulillah..

'Selagi hidup ni adik-beradik jelah yang setia dan tak kan putus hubungan dengan kite' btol3.. walau mcam mane penat pun atau letih pun aku sanggup berkorban demi keluarga yang tersayang dan tercinta ini i love u Puan Asmah & adik Ekin!! emmuuahhh!

Ok bye semua..besok akak long n abg ipar aku dah siap warning, pukul 6 pagi semua dah get ready siap nak bertolak ke Perak..owhh sekejapnye masa berlalu,, lepas ni aku akan tido berseorangan dan tinggallah aku berdua dengan my mom di rumah ini...owhh aku akan merindui adik aku sorang nih..dan aku juga tak boleh nak online hari2..sadis btolll...

Goodnyte semua..

2 comments:

Ayu Firzara said...

dear, tak ade button follower ka?

Neerza Azreen said...

ha? tak de ke? biasanye ada kat belah kiri atas sekali..ada tulis 'follow' hehhehhe