Thursday 25 August 2011

J.U.M.A.A.T!!

Salam semua..

Sedihnye..arini dah lah bangun lambat ke pejabat..ingatkan arini hari SABTU..rupe2nye ari JUMAAT,,,masih lagi kene bekerja ok..huhu bangun2 sedar2 je tengok jam dah pukul 8.15am..aku masuk pejabat kul 8.00am..sah mmg aku dah lambat..tak pasal2 kol bos terus kate lambat..huhuhu!

Owhhh 4 hari je lagi nak beraya..hehehe tak shabor2..kat opis arini ramai yang ambik halfday sbb nak balik kampung..huahuahuah..aku tak de kampung..so tak leh balik kena tunggu sampai kul 5.00pm jugak.. dah lah arini rehat lama..semua kawan2 dah balik,, tinggal aku je yang terkontang kanting kat opis ngan yang lain2 lah..(ada jugak manusia lagi kat pejabat nih) hehhee so, plan aku terus ke Alamanda seorang diri....wahh ramainye kat Alamanda tuh..tapi aku sempat gak shopping beg tangan, shawl, ngan lip ice,,yeahhh tak best lah shopping sorang2...

Masih di pejabat sedang mengira detik untuk pulang ke rumah...hip hip hooorayyyy!!


2 comments:

Nurulchumel said...

wah..
areen dah ade blog!
tak inform pun ekk.
rajin2 dtg blog aku yek!

Neerza Azreen said...

zati obey...windu siut..ha'ah lah..baru je berjinak2 nih..ko nye dah hebat dah...hehhe aku selalu gak dok usha2 blog ko..cume tak sempat nak komen2..hehe