Saturday 30 July 2011

Kembara, Mengembara, Pengembara..

Hai semua..

Terasa mcm da lama tak jenguk2 blog nih..hehe bukan apa cume sibuk sikit ngan keje..hehe balik2 rumah je ngantok penat dan terus tido..mmg tak kan sempat nak update..28 dan 29 Julai aritu, aku outstation ke FRIM, Kepong dan FRIM, Pasoh N9..masuk hutan woo..ini adalah kali kedua aku mengikuti program ini..haha lagipun mmg aku and team UKK (Unit Komunikasi Korporat) yang handle projek nih..

Bukan senang bos aku nak lepaskan aku pergi outstation nih..nak2 lagi tyme hari bekerja..mmg tak lah kan...aku nak ucapkan ribuan terima kasih banyak2 kat En. Haizul (Pegawai Perhubungan Awam) kat opis aku tuh sbb berjaya memujuk dan menjampi bos aku..sehingga die berlembut hati mengizinkan aku pergi...hiphip hooray!! yeahhh...


(Banting untuk program kali ini)


(Buku program ni hasil ciptaan terpelihara aku hehhe..bangga weyhh bos puji)



ok bye..
nnt kan gambar2 pengembaraan aku bersama media2 RTM, BERNAMA dan BERITA HARIAN..
aku tengah tunggu our photographer (abg long-nama panggilan manje kat UKK) haha mentransfer semua
gambar2 tersebut...

2 comments:

Anonymous said...

waa bestnye. kite pon suke la mengembara2 macam ni. huu

Neerza Azreen said...

ha'ah kan nida..syik dok opis je kan..so sekali sekale kene gak g tempat2 adventure sikit kan kan..haha