Saturday 23 July 2011

My Adik Angkat Bertunang..

Hai semua..

Hari ni, 23 julai adik angkat aku bertunang, die ni sebenarnya mmg family aku jage die dari kecik since dari rumah lama aku lagi..hehhe mmg dari kecik ktorang selalu main sama2, gadoh sama2..walaupun ktorang dah pindah rumah, die and family mmg ambik berat tentang family aku..terharu tak terhingga..umur die sebenarnya baru 20 tahun..tapi aku rase die tu dah mcm abang aku pulak..hahhaha 

At first tu mcm tak caye je die nak bertunang dah, yelah aku pun belum ada calon lagi..hahhaha kata orang kalau dah jodoh tu tak kan kemane..tak kira umur atau pangkat atau paras rupa pun..

Sampai2 je rumah die, terus makan dulu..agak2 lam lepas maghrib baru lah bertolak ke rumah tunang die tu kat kajang..wauu tunang die anak orang berada jugaklah..sporting giler mak pompuan tuh..kalau korang nak tau..pompuan tu ada akak kembar tau..so si adik angkat aku nih..terpaksa lah kene beli sepersalinan untuk kakak die..sbb langkah bendul kan..jom tengok gambar..

I
I
I
V

(with HIM,, yang pakai baju melayu tu..hahah sempoi je die walaupun nak bertunang dah..tengah2 tu adik die..)

(My adik cayang syikin with our lovely mom!! ecehcewahh)


(yeahh it's me..(NA) with my LOVELY & LOVING mom - Puan Asmah) 


(ni gambar hantaran daripada pihak perempuan..perhh cube korang kira ada berape?? banyk giler weyhh..ada 19 dulang..hahha penuh bonet kete aku ngan ayah die bawak) huhu


(hantaran belah lelaki..so simple but very nice..ada 7 dulang huhu)




(simple dan sangat lawa die punye mini pelamin..siap ada tabur2 bunga lagi..hahah eeeiiuuu) -rase tak sabar nak bertunang..then kawen..then dapat anak..then dapat anak lagi..then lagi..lagi ..dan lagi..sampai tua) haha
(ni lah gambar tunang die his future wife huhuhu) - pesanan dari ANGAH untuk korang : jangan nakal2 dan gadoh2..korang dah besar ok bukan budak kechik lagi  hahahhaha


(It's me ~~ peace Yoo~~) - budak kat belakang tu pandang cam tak puas hati ngan aku je..hahaha


TAKE CARE!!


1 comments:

Anonymous said...

still, kenape areen tetap paling comel?! hheehehe. jodoh kite da ditetapkan di loh mahfuz. cume sabar dgn xsabar je nk tggu die dtg. huhuu.. xsabarnyeeee. kui3